Ik zit erover te denken om een last minute vakantie te boeken, maar ik ben eigenlijk een beetje een stresskip als het op reizen aankomt. Hebben jullie tips waar je op moet letten bij het boeken van zo'n reis? Ik wil natuurlijk niet voor onverwachte verrassingen komen te staan. Zijn er bepaalde dingen die je extra goed moet checken? Denk aan verzekeringen, annuleringsvoorwaarden, of verborgen kosten. Alle advies is welkom, zodat ik met een gerust hart op vakantie kan!
8 weergaven

Goede vraag! Het is inderdaad belangrijk om goed op te letten. Ik vind het zelf altijd fijn om via ReisLastMinute.nl te zoeken, omdat ze de prijzen van verschillende aanbieders vergelijken. Check ook altijd de reviews van het hotel of appartement. En als je voor een all inclusive gaat, kijk dan goed wat er precies inbegrepen is. Soms zijn bepaalde drankjes of activiteiten niet inbegrepen, en dan kunnen de kosten alsnog oplopen. Flexibiliteit is ook key, want vaak zijn de beste deals te vinden als je niet vastzit aan een bepaalde bestemming of vertrekdatum.