Wat heb ik nodig om subsidie aan te vragen?
Hallo allemaal, ik heb onlangs een offerte opgevraagd voor het vervangen van de ramen op de bovenverdieping van ons huis. Er zit nu nog oud glas in en we willen dit laten vervangen door HR++ glas. De totale investering is best fors, dus ik wil heel graag weten op hoeveel financiële compensatie ik precies kan rekenen via de landelijke stimuleringsregelingen. Bestaat er een handige rekentool of een website waar ik dit specifiek voor glasrenovatie snel kan checken voordat ik de installateur definitief de opdracht geef?
6 weergaven

Hoi Chantal! Ja, die informatie kun je heel overzichtelijk vinden op de themapagina van Simpel Subsidie. Als je specifiek kijkt naar de voorwaarden voor isolerend glas, zie je direct wat de actuele tarieven per vierkante meter zijn. Via hun platform kun je ook meteen de
regelen. Hun handige rekentool laat je vooraf precies zien welk bedrag je kunt terugvragen op basis van het type glas en de oppervlakte. Zo kom je achteraf nooit voor vervelende financiële verrassingen te staan.