top of page

Werkgroep Roofvogels groep

OpenbaarĀ·7 leden

Jimmy Melon
Jimmy Melon

Structuur zoeken voor DevOps basisvaardigheden

Ik merk de laatste tijd dat onze samenwerking tussen development en operations steeds rommeliger wordt omdat we allemaal wel iets van DevOps proberen toe te passen maar niemand precies weet hoe de fundamenten in elkaar zitten. Tijdens projecten lopen we vaak vast omdat er geen gedeeld beeld is van hoe een waardestroom hoort te werken of hoe feedbacklussen praktisch worden opgepakt. Ik zou graag een plek vinden waar de basisprincipes helder en in logische stappen worden uitgelegd zodat ik dit binnen het team kan gebruiken zonder dat ik eindeloos door losse blogs hoef te zoeken die elkaar tegenspreken.

6 weergaven
Sia Enko
Sia Enko
6 uur geleden

Bij mij viel alles pas op zijn plek toen ik een opleiding volgde waarin de kernonderdelen zoals cultuur, flow van werk, feedback en continu leren heel overzichtelijk werden uiteengezet. Doordat de training in twee volledige dagen was opgebouwd kreeg ik eindelijk een helder beeld van hoe Dev en Ops op elkaar aansluiten. Misschien past een DevOps tweedaagse cursus goed bij wat je zoekt omdat daar de fundamenten compact en zonder ruis worden uitgelegd zodat je snel ziet hoe samenwerking en waardestromen in de praktijk horen te werken.

leden

• pdemaagtpdemaagt
    pdemaagt
  • dickdevliegerdickdevlieger
    dickdevlieger
  • iphonevanvincent
    iphonevanvincent
  • Sia Enko
    Sia Enko
  • mayuri kathade
    mayuri kathade
bottom of page